Thursday 29 September 2016

Firefly

 
Hai assalamualaikum!                                                                                                                
 
4 weeks more road to PSPM. Tapi lagha banyak. Astargfirullah. I don't know what kind of demonic spirit yang merasuk diri ni ahaha. Quote kat  atas tu likely aku nak guna lah kan as a motivation every morning. Acah je camtu, tapi tak buat pun hahaha kerek!

So, aku belaja kat KMNS sejak bulan 6 tahun ni lah kan. Masa nak pilih hala hidup selepas spm sangat lah susah hokkay. Dulu, dapat macam macam tawaran, tapi end up kat matrik. It's a plan from God and I know it's the best decision. And aku akan pastikan aku berjaya dalam jalan yang aku pilih.
Kawan-kawan pun semua bebaik kat sini. Roommates gegila yang boleh layan loyar buruk tu kira bonus lah hahah.

Cis, dari lawak lawak ke part serious pulak en. Eh, mestilah it's all about future. Tup tup sekarang lagi 4 minggu nak pspm. Debar dia tu ish. Takpelah, yang penting usaha, keputusan tu semua kita serah kat Allah. Semoga diri ini cepat sedorrr dan dapat cepat cepat masuk gear 10. Ceh, ade pulak en gear 10 hahah takpelah kita kasi hiperbola sikit.

Goodluck to all KMNS-ian and other matriculation students out there in PSPM!

No comments:

Post a Comment