Thursday 6 October 2016

Hobby?

Image result for dylan o'brien
 
Assalamualaikum and hai again everyone!


So harini kita cerita pasal hobi pulak. Ceh, macam diskusi hobi pulekk hahaha okno. Hobi aku.. hm tengok movie dan drama lah apa lagi. Hobi kegemaran ramai haha. Aku selalu marathon  cerita Teen Wolf ni ha. Best gila kentang hahaha. Especially Dylan O'Brien. Peh kalau dia berlakon en, dia sakit aku sakit, dia nangis aku nangis, dia gila aku gila hahaha. Pandai bawak watak. Syok betul tengok.
Image result for dylan o'brien

 
Haaaa ni diaaaaa... DYLAN O'BRIEN. Dia berlakon Maze Runner jugak. Yang jadi Thomas tuuu.
 
 
 
Semua cerita dia lah en kalau bole aku cari lepastu aku tengok. Teen Wolf hampir semua season aku tengok. Hujung tahun ni keluar Season 6 huhuhuhu excited. Oklah tu ja. Wait for my next entry!

No comments:

Post a Comment